• 09-08-2020, 02:22:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    profeal32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam allah tarafından bir şans veya birşey gelmezse bahsettiğiniz firmalar gibi olması çok zor bahsettiğiniz firmaların hepsi neredeyse 100 yıllık ve gerçekten reklam konusunda hem çok başarılılar hem de çok başarılı isimlerle çalışıyorlar.




    Hocam reklam kolay kalın kaşlı hafif büyük burunlu bir model buluyoruz iş tamamdır tüm heryerde oluyorsunuz butikçi dostlara tüom olsun ( BENZETME ESPRİYİ YANLIŞ ANLAŞILMASIN)
  • 09-08-2020, 02:23:37
    #11
    RaoulDuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elit kesime hitap ediyorlar bu kadar basit
    Orası zaten kesin hocam
  • 09-08-2020, 02:26:30
    #12
    Çok mini bir pazara hitap etmeniz anlamına geliyor. Ufak bütçeyle ve dünyayı hedeflemediğiniz sürece ve sadece online çaba ile pek mümkün gibi değil. Dünyada sadece %3 e tekabül eden bu gerçek zengin kesim de kendi içinde yine 3 e ayrılır. Ultra zengin %1, Süper Zengin %9, Zengin %90 . En azından %90 a hitap eden ve dünya genelinin çok düşük bir yüzdesinde yer edinen bu kesimle ilgilenmek için onlar gibi düşünebilmek ve kararlar alabilmek gerekir. Bağıran değil, fısıltıyla çağıran marka olabilmek için de ülkemiz sınırlarını aşmanız lazım. Özellikle korona süreci adına da bu şu an ütopik bir hayal olur. Zira moda dergilerinde yer almanız, zenginler tarafından kabul görmeniz ve online dışında lüks mağazalarınızda bebek pışpışlar gibi müşteri ağırlayacak imkanı edinmiş olmanız da lazım. Bizzat yöneticilerle yaptığım sohbetler sonucu edindiğim bazı bilgiler bunlar. Özetle böyle...
  • 09-08-2020, 02:30:46
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    türkiyede gucci kalitesinde olmayan malların fiyatları 3000 5000 lira iken, guccinin kaliteli ürünlerinin 350 lira 700 800 lira olması hiç şaşırtıcı değil hatta ucuz.
  • 09-08-2020, 02:30:52
    #14
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok mini bir pazara hitap etmeniz anlamına geliyor. Ufak bütçeyle ve dünyayı hedeflemediğiniz sürece ve sadece online çaba ile pek mümkün gibi değil. Dünyada sadece %3 e tekabül eden bu gerçek zengin kesim de kendi içinde yine 3 e ayrılır. Ultra zengin %1, Süper Zengin %9, Zengin %90 . En azından %90 a hitap eden ve dünya genelinin çok düşük bir yüzdesinde yer edinen bu kesimle ilgilenmek için onlar gibi düşünebilmek ve kararlar alabilmek gerekir. Bağıran değil, fısıltıyla çağıran marka olabilmek için de ülkemiz sınırlarını aşmanız lazım. Özellikle korona süreci adına da bu şu an ütopik bir hayal olur. Zira moda dergilerinde yer almanız, zenginler tarafından kabul görmeniz ve online dışında lüks mağazalarınızda bebek pışpışlar gibi müşteri ağırlayacak imkanı edinmiş olmanız da lazım. Bizzat yöneticilerle yaptığım sohbetler sonucu edindiğim bazı bilgiler bunlar. Özetle böyle...
    Değerl görüşleriniz ve bilgiler için teşekkür ederim öncelikle markayı hollonda merkezli kurmayı planlıyorum. Şimdi şöyle birşey var bize burada 350 euro büyük ama orada sıradan insanlara göre büyük bir para değil birde bu şekilde düşünmek lazım
  • 09-08-2020, 02:30:53
    #15
    gokborumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam reklam kolay kalın kaşlı hafif büyük burunlu bir model buluyoruz iş tamamdır tüm heryerde oluyorsunuz butikçi dostlara tüom olsun ( BENZETME ESPRİYİ YANLIŞ ANLAŞILMASIN)
    öyle olsa adam çokta hocam hollywood yıldızlarıyla çalışıyorlar adamlar, o kara kaşlı değişik tipler alışılagelmedik bir hava yansıtmak için
  • 09-08-2020, 02:32:30
    #16
    profeal32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle olsa adam çokta hocam hollywood yıldızlarıyla çalışıyorlar adamlar, o kara kaşlı değişik tipler alışılagelmedik bir hava yansıtmak için
    Hollywooda gerek yok hocam bizim köyden bulurum ben şaka bir yana doğru söylüyorsunuz hocam
  • 09-08-2020, 02:33:54
    #17
    Kalite önemli bir kavramdır. Ancak Luxury farklı bir sektördür. Yani lux yaşamı seven kitleyi hedef alır. O kitle zaten diğer insanlardan ayrışmak için bu markaları giyer, kullanır. Farkı olmalı. Eğer bu markalar biraz ucuz olsa herkes alır luxury olmaktan çıkar. Pahalı olmak zorundadır. Dünyada %95 insan yönetilir, zincirin parçasıdır.. %1 yönetendir. Geriye kalan 4 ise paranın gerçek sahipleridir. Aslında onların giymesi gerekir sadece ama lux gozukmek için iyi kötü herkes fedakarlık edip giyiniyor.
  • 09-08-2020, 02:34:08
    #18
    gokborumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerl görüşleriniz ve bilgiler için teşekkür ederim öncelikle markayı hollonda merkezli kurmayı planlıyorum. Şimdi şöyle birşey var bize burada 350 euro büyük ama orada sıradan insanlara göre büyük bir para değil birde bu şekilde düşünmek lazım
    O ayrı bir konu hocam. Hollanda’daki insanın algısında pahalı olarak tanımlanan markalar farklı da olabilir o konuda Hollanda özelinde bilgim yok. Zira bahsettiğim durumlar zaten ülkeye göre değişir. Belki orada yapacağınız ucuz çaplı bir iş ülkemiz adına lüks tüketmek isteyen orta-üst kesimin dikkatini çeker. Daha farklı bir kalite algısı oluşturursunuz. Bence buna yoğunlaşmak kısa vadede daha çok kazandırır. Orada euro üzerinden kazanacağınız para, ülkemizde de kalite algısından göreceğiniz değer sizi tatmin edecektir.