Uzun zamandır aklımı kurcalayan bir soruydu aslında , aklıma şimdi gelmişken birde akşam sohbeti ederiz dedim

Gucci neden bu kadar pahalı onu anlamıyorum mesela dedemin giydiği t-shirt ü 350 euro dan satıyorlar.
Yada prada kemer 1k euro üzerinde. Klasik olarak babet çorap ile giyilen takım elbiselerin altına giydiğimiz arkadaş 600-700 euro.
Tamam hakiki deri kullanıyorlar o ürünler pahalıda t-shirt ne alaka yada altın suyundan çizilme bileklik o fiyatlara.
Bana mı çok ilginç geliyor yoksa sizde de bir kıpırtı varmı

Yakın zamanda e-ticaret işine girmeyi planlıyoruz ve biz demi aksesuar konusunda böyle olmalıyız yoksa o tür pazarda yer alabilirmiyiz ?
Herkes fikirlerini belirtirse sevinirim iyi çalışmalar
EDİT : Popüler konulara girmiş konu saygılar


