orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok mini bir pazara hitap etmeniz anlamına geliyor. Ufak bütçeyle ve dünyayı hedeflemediğiniz sürece ve sadece online çaba ile pek mümkün gibi değil. Dünyada sadece %3 e tekabül eden bu gerçek zengin kesim de kendi içinde yine 3 e ayrılır. Ultra zengin %1, Süper Zengin %9, Zengin %90 . En azından %90 a hitap eden ve dünya genelinin çok düşük bir yüzdesinde yer edinen bu kesimle ilgilenmek için onlar gibi düşünebilmek ve kararlar alabilmek gerekir. Bağıran değil, fısıltıyla çağıran marka olabilmek için de ülkemiz sınırlarını aşmanız lazım. Özellikle korona süreci adına da bu şu an ütopik bir hayal olur. Zira moda dergilerinde yer almanız, zenginler tarafından kabul görmeniz ve online dışında lüks mağazalarınızda bebek pışpışlar gibi müşteri ağırlayacak imkanı edinmiş olmanız da lazım. Bizzat yöneticilerle yaptığım sohbetler sonucu edindiğim bazı bilgiler bunlar. Özetle böyle...
Değerl görüşleriniz ve bilgiler için teşekkür ederim öncelikle markayı hollonda merkezli kurmayı planlıyorum. Şimdi şöyle birşey var bize burada 350 euro büyük ama orada sıradan insanlara göre büyük bir para değil birde bu şekilde düşünmek lazım