• 02-08-2020, 15:49:00
    #1
    Kurumsal Üye
  • 02-08-2020, 15:49:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    alınmaz teneke
  • 02-08-2020, 15:49:56
    #3
    Kaza , tavanda boya var mı ?
  • 02-08-2020, 15:50:40
    #4
    Kurumsal Üye
    FAVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaza , tavanda boya var mı ?
  • 02-08-2020, 15:51:30
    #5
    Ayağımı yerden kessin değilde önemli olan can sağlığım diyorsanız alınmaz
  • 02-08-2020, 15:51:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Değişeni yokmu cidden
  • 02-08-2020, 15:52:15
    #7
    Boyayla ilgili birşey yazmıyor mesaj at araçta hangi kısımlarda boya var diye
  • 02-08-2020, 15:53:02
    #8
    Mecburen alınır hocam, bu paralara pek araba kalmadı temiz bi şahin 20 liradan aşağıya değil.
  • 02-08-2020, 15:53:44
    #9
    Arkadaşlar bu arabalara bu paraları vermeyin. Biraz boykot edin lütfen ya. 3-4 liralık değeri olan arabaların piyasası ne hale geldi. Bu arabalar fakir arabasıydı ama alan hâlâ aldığı için piyasa uçuyor. Bunu gören üst modelde fiyat yükseltiyor. Herşeyi kendi kendimize yapıyoruz sonra piyasa berbat diyoruz. Zamanında elimden 3 tane Tofaş geçmiş bir insanım. En küçük bütçeyle aldim 2.5-5 bin lira arasına. Değmez etmeyin yazık günah paraya