Arkadaşlar bu arabalara bu paraları vermeyin. Biraz boykot edin lütfen ya. 3-4 liralık değeri olan arabaların piyasası ne hale geldi. Bu arabalar fakir arabasıydı ama alan hâlâ aldığı için piyasa uçuyor. Bunu gören üst modelde fiyat yükseltiyor. Herşeyi kendi kendimize yapıyoruz sonra piyasa berbat diyoruz. Zamanında elimden 3 tane Tofaş geçmiş bir insanım. En küçük bütçeyle aldim 2.5-5 bin lira arasına. Değmez etmeyin yazık günah paraya