• 02-08-2020, 15:57:32
    #19
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    74 bin km gerçek mi cidden?
    Hocam araba km yazmasın diye geri vitesle gitmişler galiba
  • 02-08-2020, 15:58:45
    #20
    Kurumsal Üye
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araba km yazmasın diye geri vitesle gitmişler galiba
  • 02-08-2020, 16:02:47
    #21
    Tofaş fanları son senelerde tüm araç piyasası değerlenince bu çöp tenekelerini yıkayıp yağlayıp ballayıp parçaları da ucuz diye iç tarafta 2-3 parçasını yenileyip değişensiz boyasız felan diye satmaya çalışıyorlar. Paylaştığınız araç gerçekten o km’de olsa asla o parayı yazmazlar. Araç tabiki değişensiz, çünkü her yerine macunu boyayı basmışlardır. Özellikle de boyasız yazamıyorlar aracın her yeri boyalı diye. Değişensiz yazıp sanki araç pırıl pırılmış gibi algı yaratmaya çalışıyorlar.
    Diyeceğim o ki, 15k paraya araba alınmaz da bakılmaz da.Başka şekilde değerlendir.
  • 02-08-2020, 16:08:44
    #22
    Bu arabaya 14k para vereceğime gider 14kyı ateşe verir sigaramı içerim.
  • 02-08-2020, 16:09:28
    #23
    Platin üye
    14 k arabada boya varmi sorusuda nebilim yaaaggğnnni
  • 02-08-2020, 16:09:36
    #24
    Kurumsal Üye
    Bu nasıl?
  • 02-08-2020, 16:13:29
    #25
    Kurumsal Üye

  • 02-08-2020, 17:04:08
    #26
    Paran buna yetiyorsa al tabi.
    1 ay bile beklersen 14 olur 24.
    Burası Türkiye.

    Güvenlik vs diyen arkadaşlar haklıdır ama yapacak bir şey yok. Hergün ölmektense bir gün ölürsün 😀

    Eski arabam doğan slx ile Türkiye turu yapmıştım teee milattan önce. Güzel arabadır Tofaş grubu. Yani fakirin umududur
  • 02-08-2020, 17:26:23
    #27
    Arkadan itiş demiş hakikatten doğru ama yokuş çıkarken inip itmeniz gerekiyor tüplü şahinleri