Tofaş fanları son senelerde tüm araç piyasası değerlenince bu çöp tenekelerini yıkayıp yağlayıp ballayıp parçaları da ucuz diye iç tarafta 2-3 parçasını yenileyip değişensiz boyasız felan diye satmaya çalışıyorlar. Paylaştığınız araç gerçekten o km’de olsa asla o parayı yazmazlar. Araç tabiki değişensiz, çünkü her yerine macunu boyayı basmışlardır. Özellikle de boyasız yazamıyorlar aracın her yeri boyalı diye. Değişensiz yazıp sanki araç pırıl pırılmış gibi algı yaratmaya çalışıyorlar.
Diyeceğim o ki, 15k paraya araba alınmaz da bakılmaz da.Başka şekilde değerlendir.