• 27-07-2020, 16:03:53
    #1
    Az önce açılan almanya konusundan birşey geldi aklıma.Sırf Avrupada yaşamak için mantık evliliği yapılması hakkındaki düşünceleriniz nedir?

  • 27-07-2020, 16:04:53
    #2
    Mantıklı bence.
  • 27-07-2020, 16:05:59
    #3
    Yıllardan beri yapılıyor hocam. Öyle bir niyetim olsa yapardım.
  • 27-07-2020, 16:06:15
    #4
    Yok hocam ne avrupada yaşayacaksın dön ülkemize toprak kokusu bile özlenir bak kokluyorum şu an missssssss
  • 27-07-2020, 16:06:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Mantıklı olmakla beraber zorlu bir süreçtir. HEr türlü gerekli izinleri hallettikten sonra yaşamaya başladığınızda evinize çatkapı memurlar gelebiliyor. İkinize ayrı ayrı odalarda sorular soruyorlar. İşte bu haftasonu bir şeyler yaptınız mı? Nerleere gittiniz? En son kocan sana ne zaman çicek aldı gibi gibi sorular. @aitsizbiri; youtube kanalında videosu vardı bununla ilgili.
  • 27-07-2020, 16:07:36
    #6
    1 Euro 8 TL, bence mantıklı.
  • 27-07-2020, 16:08:02
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Avrupa'da eğer yapabiliyorsam başarım ve kendi imkânlarımla yaşamak isterim. Yapana saygı duyarım fakat kendim mantık evliliği veya sırf AB veya ABD'de yaşamak için evlilik yapmam. Aşkın mantığı benim dünyamda olmaz gibi duygusalım ben
  • 27-07-2020, 16:09:19
    #8
    Hemen yapabilirim, Şuan
  • 27-07-2020, 16:09:36
    #9
    sen bul da önce mantık,felsefe evliliği olsun