Konu
Yabancı Biri İle Evlenmek.
27-07-2020, 16:08:02
#7
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Avrupa'da eğer yapabiliyorsam başarım ve kendi imkânlarımla yaşamak isterim. Yapana saygı duyarım fakat kendim mantık evliliği veya sırf AB veya ABD'de yaşamak için evlilik yapmam. Aşkın mantığı benim dünyamda olmaz gibi duygusalım ben