• 27-07-2020, 16:11:53
    #10
    Ben bulsam güzel bir hatun hemen basarım nikahı.Yazın da gelir tatilimi yaparım
  • 27-07-2020, 16:12:24
    #11
    hocamdesem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı bence.
    Nick çok iyiymiş 😁
  • 27-07-2020, 16:15:50
    #12
    Kimse sizinle sırf oturma izni için evlenmez öncelikle bunu kafanıza sokun.Tabi akrabanız hariç.Süreç çok zorlu o işler lafta anlatıldığı gibi değil.Geçmişteno kadar çok sahte evlilik oldu ki artık avrupafaki tğm ülkeler bu konuda çok tititz davranıyor.Ben hazırlık sürecinde avukat eşliğinde tüm işlemleri yaptığım için bana sorun çıkartamadılar.Evlendikten dort ay sonra sivil iki tane polis geldi bizim eve ve yaklasık bşr saat soru sordular.Hiç bir soruya cevap vermemekte ısrsr edip avukatım gelmeden hiç bir sorunuza cevap vermeyeceğim dedim.Nitekim avukatım geldikten sonra tüm sorularına avukatım ve tercüman eşliğinde cevap verdim.O gün bugündür de bir sorun vs yasamadım.
  • 27-07-2020, 16:21:48
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mantık evliliği mantıklı mı? yani bence galatasaray bu sene şampiyon olur
  • 27-07-2020, 16:26:42
    #14
    Hayaller Eğer geçekten evlenecekseniz sevdiğiniz varsa olur ama diğer türlü 20 30 bin euro sahte evlilik yapılıyordu. Ki onda da araştırıyorlar bayağı yani sıkıntı.
  • 27-07-2020, 16:29:15
    #15
    25 yaşına kadar aşık olamaz isem mantık evliliği yapacağım umarım aşık olursam olduğum kişi de yabancı biri olur da ikisi bir arada olmuş olur 😅 0 Euro = 0 TL