• 27-07-2020, 13:18:34
    #1
    🤖 AI Developer
    Merhabalar,
    1 ay sonra reşit olacağım fakat şuan hesap açmak istiyorum.
    Garanti bankası ayırmayı düşünüyorum fakat reşit olmadığım için havale ve EFT kapalı oluyor.
    Maaş hesabı açtırsam havale ve EFT açılır mı?
    Açtırmam için herhangi bir maaş yatması, şirket belgesi vs. gerekiyor mu?
    Velim ile gidip açtırabiliyor muyum?
    NOT : Hesap açmayı vs. Biliyorum sadece maaş hesabı için çalışmam gerekiyor mu sorum budur.
    Cevaplar için teşekkürler.
  • 27-07-2020, 13:20:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    18 yaşına geldiğinde Enpara'ya başvur, daha avantajlı. Ben şahsen kullanıyorum (Vadesiz TL), mutluyum.
  • 27-07-2020, 13:20:31
    #3
    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    1 ay sonra reşit olacağım fakat şuan hesap açmak istiyorum.
    Garanti bankası ayırmayı düşünüyorum fakat reşit olmadığım için havale ve EFT kapalı oluyor.
    Maaş hesabı açtırsam havale ve EFT açılır mı?
    Açtırmam için herhangi bir maaş yatması, şirket belgesi vs. gerekiyor mu?
    Velim ile gidip açtırabiliyor muyum?
    Cevaplar için teşekkürler.
    18 olduğun gibi normal hesap açmak yeterli havale eft için maaş hesabını sadece çalıştığın yer açar yani reşit olduğun gibi normal hesap ile işlem yapabilirsin
  • 27-07-2020, 13:20:45
    #4
    🤖 AI Developer
    Patr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşına geldiğinde Enpara'ya başvur, daha avantajlı. Ben şahsen kullanıyorum (Vadesiz TL), mutluyum.
    Hocam o zaten olacak fakat garanti vs. de olmasını istiyorum
  • 27-07-2020, 13:20:42
    #5
    Veli hesabı ile eft havale olarak odeme alabılırsınız lakın kendınız eft havale yapamazsınız.
  • 27-07-2020, 13:21:15
    #6
    🤖 AI Developer
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veli hesabı ile eft havale olarak odeme alabılırsınız lakın kendınız eft havale yapamazsınız.
    Hocam staj için hesap açtıran arkadaşım gayet normal kullanıyor herşeyi ile
  • 27-07-2020, 13:21:14
    #7
    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o zaten olacak fakat garanti vs. de olmasını istiyorum
    Siz şimdiden açın hesabınızı reşit oldugunuzda tum ozellıklerı aktıf olur
  • 27-07-2020, 13:22:08
    #8
    kardeşimm ailen muvafakatname verirse havale eft yapabiliyorsun.
    noterden vermesi gerekiyor. senin yaşlarındayken öyle yapmıştım.
  • 27-07-2020, 13:22:41
    #9
    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam staj için hesap açtıran arkadaşım gayet normal kullanıyor herşeyi ile
    Hocam veliye gerek yok 18de havale eft içinde maaş hesabına gerek yok gidin paşa paşa hesabınızı açıp çıkın bankadan
    Hadi hayırlı günler