1 ay sonra reşit olacağım fakat şuan hesap açmak istiyorum.
Garanti bankası ayırmayı düşünüyorum fakat reşit olmadığım için havale ve EFT kapalı oluyor.
Maaş hesabı açtırsam havale ve EFT açılır mı?
Açtırmam için herhangi bir maaş yatması, şirket belgesi vs. gerekiyor mu?
Velim ile gidip açtırabiliyor muyum?
NOT : Hesap açmayı vs. Biliyorum sadece maaş hesabı için çalışmam gerekiyor mu sorum budur.
Cevaplar için teşekkürler.