Merhabalar,
1 ay sonra reşit olacağım fakat şuan hesap açmak istiyorum.
Garanti bankası ayırmayı düşünüyorum fakat reşit olmadığım için havale ve EFT kapalı oluyor.
Maaş hesabı açtırsam havale ve EFT açılır mı?
Açtırmam için herhangi bir maaş yatması, şirket belgesi vs. gerekiyor mu?
Velim ile gidip açtırabiliyor muyum?
Cevaplar için teşekkürler.
18 olduğun gibi normal hesap açmak yeterli havale eft için maaş hesabını sadece çalıştığın yer açar yani reşit olduğun gibi normal hesap ile işlem yapabilirsin