Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam staj için hesap açtıran arkadaşım gayet normal kullanıyor herşeyi ile
Hocam veliye gerek yok 18de havale eft içinde maaş hesabına gerek yok gidin paşa paşa hesabınızı açıp çıkın bankadan
Hadi hayırlı günler