• 27-07-2020, 11:56:30
    #1
    Merhabalar, bu sene kendi isteğim ile 2 yıllık üniversite okumak istiyorum. İstediğim bölüm bilgisayar programcılığı. Kendisi okuyup, okul önerisi verebilecek var mı? Doğu, Batı fark etmez, amacım okul okumak. Tabi ki ulaşım vs. iyi olursa daha güzel olur.
  • 27-07-2020, 11:58:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hitit Üniversitesi Olabilir Hocam . Çorum
  • 27-07-2020, 11:59:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Amacın okul okumaksa açıktan bi şeyler oku kendini yorma. Amacın üniversiteye gitmekse kampüse göre seçim yap derim özellikle iki yıllık bölümler genelde ilçelerde, ücra köşelerde vs oluyor. 2 yılın boşa gitmesin dikkatli olmanı tavsiye ederim.
  • 27-07-2020, 11:59:38
    #4
    Takedown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hitit Üniversitesi Olabilir Hocam . Çorum
    Teşekkürler hocam, puan durumu nedir?
  • 27-07-2020, 12:00:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    En önemlisi kampüsün içinde olması lazım.

    Ayrı bir yerleşkede olmaması lazım.

    Şuan için Bursa Uludağ - İzmir Ege iyi gibi kampüs yönünden.
  • 27-07-2020, 12:00:38
    #6
    cnylmz_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacın okul okumaksa açıktan bi şeyler oku kendini yorma. Amacın üniversiteye gitmekse kampüse göre seçim yap derim özellikle iki yıllık bölümler genelde ilçelerde, ücra köşelerde vs oluyor. 2 yılın boşa gitmesin dikkatli olmanı tavsiye ederim.
    Dışardan okumam, yüz yüze ders almam gerekiyor. Elimde böyle bir fırsat varken Bende öyle saçma sapan köşelerde okumamak için sordum hocam.
  • 27-07-2020, 12:01:16
    #7
    Kocaeli üniversitesi bilgisayar programcılığını tavsiye ederim
  • 27-07-2020, 12:02:06
    #8
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En önemlisi kampüsün içinde olması lazım.

    Ayrı bir yerleşkede olmaması lazım.

    Şuan için Bursa Uludağ - İzmir Ege iyi gibi kampüs yönünden.
    Güzel cevabınız için teşekkür ederim.
  • 27-07-2020, 12:10:02
    #9
    Hocam sıralamanı verirsen daha iyi olur. Her yere girebiliyorsan Bahçeşehir Üniversitesinde oku derim. Ben oradan mezun olup, daha sonra DGS ile yazılım mühendisliğine geçiş yaptım.