Merhabalar, bu sene kendi isteğim ile 2 yıllık üniversite okumak istiyorum. İstediğim bölüm bilgisayar programcılığı. Kendisi okuyup, okul önerisi verebilecek var mı? Doğu, Batı fark etmez, amacım okul okumak. Tabi ki ulaşım vs. iyi olursa daha güzel olur.