Amacın okul okumaksa açıktan bi şeyler oku kendini yorma. Amacın üniversiteye gitmekse kampüse göre seçim yap derim özellikle iki yıllık bölümler genelde ilçelerde, ücra köşelerde vs oluyor. 2 yılın boşa gitmesin dikkatli olmanı tavsiye ederim.
Dışardan okumam, yüz yüze ders almam gerekiyor. Elimde böyle bir fırsat varken

Bende öyle saçma sapan köşelerde okumamak için sordum hocam.