Arkadaşlar Merhabalar,
papscover.com sitesinde bayram nedeniyle 3 adet telefon kaplaması kargo dahil 99 TL. Bu fiyata değer mi? Çok kararsız kaldım. Alan kullanan arkadaşlar tavsiyede bulunursa sevinirim.
Telefon Kaplaması Yaptıranlar?
2
●90
- 25-07-2020, 13:36:18Ben kullanmıştım, memnun kalmıştım. Çıkartırken de sorun olmadı. Sadece uygulama aşamasında acele etmemeli, özen göstermelisin. Özellikle kıvrımlı yerlere uygularken saç kurutma makinesiyle ısıtarak daha kolay yapılıyor.
- 25-07-2020, 13:38:16Merhaba hocam. Ben 2 tane aldım. Çok memnunum. Üstelik, bir tanesinde fabrika hatasından dolayı çok ufak bir kesilmeyen yer vardı (tuşa denk gelen kısmında). Çözüm merkezine fotoğraflarını gönderdim, ücretsiz olarak yenisini gönderdiler hemen. Her modelin kaplaması da YouTube sayfalarında mevcut, sorun yaşamazsınız. En sevdiğim özelliği hem koruyor hem de kap gibi telefonun hacmini büyütmüyor. Benden tam not
