Ben kullanmıştım, memnun kalmıştım. Çıkartırken de sorun olmadı. Sadece uygulama aşamasında acele etmemeli, özen göstermelisin. Özellikle kıvrımlı yerlere uygularken saç kurutma makinesiyle ısıtarak daha kolay yapılıyor.