Merhaba hocam. Ben 2 tane aldım. Çok memnunum. Üstelik, bir tanesinde fabrika hatasından dolayı çok ufak bir kesilmeyen yer vardı (tuşa denk gelen kısmında). Çözüm merkezine fotoğraflarını gönderdim, ücretsiz olarak yenisini gönderdiler hemen. Her modelin kaplaması da YouTube sayfalarında mevcut, sorun yaşamazsınız. En sevdiğim özelliği hem koruyor hem de kap gibi telefonun hacmini büyütmüyor. Benden tam not