Ne Kadar Dolandırıldınız?
65
●2.255
- 24-07-2020, 08:48:0540000 civarında babam olacak şahıs
25000 civarında proje teslim çalıştığım bir firma(savunma sanayi sektörü öncülerinden) - 24-07-2020, 09:20:05Alevli gencimiz yine alev alev. İyi kötü dolu dolu yaşıyorsun bu hayatı enessss. Geçmiş olsun .

Ne olursa olsun, insanın babası da bu dünyada kazık atmaz ya ? Geçmiş olsun hocam..ForumiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-07-2020, 10:11:27gençlik döneminde metin2 de 1 yanga dolunay kaptırmıştım onun dışında hatırlamam (:
- 24-07-2020, 10:27:27R10da bir proje başlarken proje bedelinin yarısı olan 1500TL ama hiç üzülmedim. Zaten Allah belasını vermiş, bende biraz daha uygun olsun diye yaptığım tercihden başıma geldiği için hallettim dedim.
Ama Allah'a şükür r10dan kazandiklarimin yanında hiic birşey bu rakam ama o adama kalacağına R10 kalsaydı daha çok isterdim.
Elin hiyarina kalacağına R10 bir gideri karsilanirdi.
Neyse bu bana ders oldu herkese onerdigim bir formül iletiyim.
Yapacağınız 100 liralık iş dahi olsa iş yapacağınız kişiden
Sözleşme,
E-devlet Yerleşik Belgesi
E-devlet Sabıka Kaydı
Bunları isteyin mirin kırın yaparsa iş yapmayın. - 24-07-2020, 18:14:38Varya neler var neler toplasan belki 1000 eder.
Geçen adam site yap ddi yaptık ettik vs adamla konuşmustuk buluştuk el sıktık domainini aldım logosunu yaptırdık adam dahada bakmıyor telefonlara
Bir abla yazmıştı farmasi üyesi takipçi meselesi okadar güvendimki kendi ellerimle teslim oldum
En son ******* mak değilde googlede otomatik ödeme yapmışım reklamı gitmiş reklam vermiş hesaptan parayı çekmiş şok oldum bak aklıma getirdin
Niceleri ama Allah'a şükür kazanıyoruz ki bir hafta sonra su içip sindiriyorum dahada aklıma gelmiyor giden gitmiştir

