R10da bir proje başlarken proje bedelinin yarısı olan 1500TL ama hiç üzülmedim. Zaten Allah belasını vermiş, bende biraz daha uygun olsun diye yaptığım tercihden başıma geldiği için hallettim dedim.
Ama Allah'a şükür r10dan kazandiklarimin yanında hiic birşey bu rakam ama o adama kalacağına R10 kalsaydı daha çok isterdim.
Elin hiyarina kalacağına R10 bir gideri karsilanirdi.
Neyse bu bana ders oldu herkese onerdigim bir formül iletiyim.
Yapacağınız 100 liralık iş dahi olsa iş yapacağınız kişiden
Sözleşme,
E-devlet Yerleşik Belgesi
E-devlet Sabıka Kaydı
Bunları isteyin mirin kırın yaparsa iş yapmayın.