• 24-07-2020, 00:52:15
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet herkes para kazanmak ister canım çok sıkkın çünkü bu ay içinde toplamda çok büyük rakamlar kaybettim. Forumda herkes Enes aylık 10k kazanması lazım şu bu diyorlardı. Artık yoruldum
    Bu ay içinde bir üyeye 1150₺ kaptırdım kendisi cimer şikayet ettim çekiliş yaptık tutmadı. Para'yı vermedi
    2. Olarak Ömer ayakkabı sitesi dolayı dolandırdık 300₺
    3. İnstagram hesabı aldık 300₺ kapatıldı ödeme yapılmadı.
    1750₺ Toplam başka sepelerden dolayı 1000₺ ödeme yaptım 2750₺ vb çok şey daha ödemesi var onlari da eklemiyorum. Bu ay içinde yaklaşık 3000₺ zararım var bu durum çok canımı sıkıyor daha eklenmemiş bir çok ödeme var anlamıyorum nerede hata yapıyorum.
    İyi geceler

    Geçmiş olsun hocam iyi geceler dilerim
  • 24-07-2020, 00:52:56
    #29
    seyİT'i anma postu...
  • 24-07-2020, 00:54:10
    #30
    5 sene sevdim değer bilmedi , buda d***** girer mi?
  • 24-07-2020, 00:54:13
    #31
    geçmiş olsun hocam

    malesef artık kolay para dıye mılletın rızkına göz dikenlerin cogaldıgı bır donemdeyız.

    bende cok kaptırdım haram edıyorum ve biliyorum ki illaki benm coluk cocugumun rızkı onlardan veya cocuklarından cıkıcak.farkındalarmı bılmıyorum 45 50lerınde saglıkları bozuluyor kalp seker cıkıyor coluk cocuklarının basına belalar gelıyor kardesım haram para oyle yada boyle cıkıyor az olsun oz olsun saglıklı hayat yasayalım.
  • 24-07-2020, 00:55:51
    #32
    Serin24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam iyi geceler dilerim
    İyi geceler dilerim
    t3az adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seyİT'i anma postu...
    Boşverin Seyit Allah'ın dan bulsun
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 sene sevdim değer bilmedi , buda d***** girer mi?
    Oda girer neden sevmiyorsun
    canweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam

    malesef artık kolay para dıye mılletın rızkına göz dikenlerin cogaldıgı bır donemdeyız.

    bende cok kaptırdım haram edıyorum ve biliyorum ki illaki benm coluk cocugumun rızkı onlardan veya cocuklarından cıkıcak.farkındalarmı bılmıyorum 45 50lerınde saglıkları bozuluyor kalp seker cıkıyor coluk cocuklarının basına belalar gelıyor kardesım haram para oyle yada boyle cıkıyor az olsun oz olsun saglıklı hayat yasayalım.
    Sağolun
  • 24-07-2020, 00:55:50
    #33
    1 defa 250₺ kaptırdım, dolandıran kişi mahkemelerde sürünüyor davacı olma amacım da buydu parayı geri almak değil
  • 24-07-2020, 00:56:07
    #34
    Script yazdırma işinde 2015'de 4500,00 TL dolandırılmıştım, konuşmalar Skype'da kayıtlıydı şikayetçi olacaktım ama çocuğumda engel çıktı dediği için arkasını aramadım, 6-7 ay önce de opencart c2c eklenti konusunda benzer tutarda dolandırıldım. Son olayda telefonda sesli bir şekilde anlaştığım, düğünüm olduğu ve bu işleri ek gelir olarak yaptığım için süreçle tam olarak ilgilenemedim, bu nedenle de şikayetçi olamadım. Toplamda 10k üzeri param haybeye gitmiştir ama r10 sayesinde 100k'dan fazla para kazandım. Bu tarz durumlar her sektörde var o yüzden çok üstüne düşmemek gerekiyor.
  • 24-07-2020, 00:56:00
    #35
    2017 network marketing 160k
    2019 kuş alacağım diye 2k bunlar geri alamadıklarım savcılıkta dosyam var pandemi yavaşlattı işleri
  • 24-07-2020, 00:58:28
    #36
    habib_mx_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script yazdırma işinde 2015'de 4500,00 TL dolandırılmıştım, konuşmalar Skype'da kayıtlıydı şikayetçi olacaktım ama çocuğumda engel çıktı dediği için arkasını aramadım, 6-7 ay önce de opencart c2c eklenti konusunda benzer tutarda dolandırıldım. Son olayda telefonda sesli bir şekilde anlaştığım, düğünüm olduğu ve bu işleri ek gelir olarak yaptığım için süreçle tam olarak ilgilenemedim, bu nedenle de şikayetçi olamadım. Toplamda 10k üzeri param haybeye gitmiştir ama r10 sayesinde 100k'dan fazla para kazandım. Bu tarz durumlar her sektörde var o yüzden çok üstüne düşmemek gerekiyor.
    Belki benimde 100k kazanç olmuştur ortalama 5k civarı dolandırılmısımdır