habib_mx_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script yazdırma işinde 2015'de 4500,00 TL dolandırılmıştım, konuşmalar Skype'da kayıtlıydı şikayetçi olacaktım ama çocuğumda engel çıktı dediği için arkasını aramadım, 6-7 ay önce de opencart c2c eklenti konusunda benzer tutarda dolandırıldım. Son olayda telefonda sesli bir şekilde anlaştığım, düğünüm olduğu ve bu işleri ek gelir olarak yaptığım için süreçle tam olarak ilgilenemedim, bu nedenle de şikayetçi olamadım. Toplamda 10k üzeri param haybeye gitmiştir ama r10 sayesinde 100k'dan fazla para kazandım. Bu tarz durumlar her sektörde var o yüzden çok üstüne düşmemek gerekiyor.
Belki benimde 100k kazanç olmuştur ortalama 5k civarı dolandırılmısımdır