Merhabalar bir site kurma planım var ve siteyi kurduktan 3-5 ay sonra adsense'den para kazanmayı umuyorum.
Şirket kurmadan para kazandığımda ileride sorun yaşar mıyım?
Şirket kurmak masraflı mı?
Üzerimde babamın basit usul bir çay evi var, onun üstünden bu işi yürütebilir miyim?
Merhabalar bir site kurma planım var ve siteyi kurduktan 3-5 ay sonra adsense'den para kazanmayı umuyorum.
Şirket kurmadan para kazandığımda ileride sorun yaşar mıyım?
Şirket kurmak masraflı mı?
Üzerimde babamın basit usul bir çay evi var, onun üstünden bu işi yürütebilir miyim?
Teşekkürlerler şimdiden
Şahıs şirketi kurmak masraflı değil ve oldukça kolay.
hocam , adsense gelir elde etmeye başlayınca bunu düşünün.Çünkü devamlı gelir olmayabiliyor.4 ödeme almayınca yıl içerisinde bi sıkıntı olmuyor.Eğer adsense yabancı ülkede onaylatırsanız payoneer hesap acıp parayı oraya alabilirsiniz.Sonrada teb qnbfinansbank atmlerinden dolar euro olarak cekersiniz.Böylece vergiden kaçınmış olursunuz.
hocam , adsense gelir elde etmeye başlayınca bunu düşünün.Çünkü devamlı gelir olmayabiliyor.4 ödeme almayınca yıl içerisinde bi sıkıntı olmuyor.Eğer adsense yabancı ülkede onaylatırsanız payoneer hesap acıp parayı oraya alabilirsiniz.Sonrada teb qnbfinansbank atmlerinden dolar euro olarak cekersiniz.Böylece vergiden kaçınmış olursunuz.
Teşekkür ederim hocam. Şahış şirketi açana kadar parayı çekmesem adsense hesabında kalsa sorun olur mu peki