vosolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam , adsense gelir elde etmeye başlayınca bunu düşünün.Çünkü devamlı gelir olmayabiliyor.4 ödeme almayınca yıl içerisinde bi sıkıntı olmuyor.Eğer adsense yabancı ülkede onaylatırsanız payoneer hesap acıp parayı oraya alabilirsiniz.Sonrada teb qnbfinansbank atmlerinden dolar euro olarak cekersiniz.Böylece vergiden kaçınmış olursunuz.
Teşekkür ederim hocam. Şahış şirketi açana kadar parayı çekmesem adsense hesabında kalsa sorun olur mu peki