hocam , adsense gelir elde etmeye başlayınca bunu düşünün.Çünkü devamlı gelir olmayabiliyor.4 ödeme almayınca yıl içerisinde bi sıkıntı olmuyor.Eğer adsense yabancı ülkede onaylatırsanız payoneer hesap acıp parayı oraya alabilirsiniz.Sonrada teb qnbfinansbank atmlerinden dolar euro olarak cekersiniz.Böylece vergiden kaçınmış olursunuz.