• 20-07-2020, 22:38:16
    #1
    Veterinere gittim eğer kılından parazit kaptığıni düsünuyorsan eczaneden kendin için parazit hapı alabilirsin dedi.

    Daha önce parazit hapı içen var mi? Marka veya adı tam olarak nedir?
  • 20-07-2020, 22:42:54
    #2
    Genelde hapi kedi iciyor diye biliyorum, bilmeden hap icmeyin doktora gidin gecenlere hap ictim hastaneye kaldirildim
  • 20-07-2020, 22:48:06
    #3
    kedi evcil kediyse parazit hapı alıyosa sizin ve onun için bi tehlikesi yok dediğinizide ilk defa duyuyorum eczaneden alın demiş
  • 20-07-2020, 23:00:58
    #4
    iç ve dış parazit aşılarını yaptırırsanız size parazit bulaşmaz
  • 21-07-2020, 00:49:41
    #5
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde hapi kedi iciyor diye biliyorum, bilmeden hap icmeyin doktora gidin gecenlere hap ictim hastaneye kaldirildim
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kedi evcil kediyse parazit hapı alıyosa sizin ve onun için bi tehlikesi yok dediğinizide ilk defa duyuyorum eczaneden alın demiş
    ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iç ve dış parazit aşılarını yaptırırsanız size parazit bulaşmaz

    Sokaktan kedi sahiplendim de. Haftasonu girdi balkondaydi. Bugün götürdüm. Hap içirdi doktor, aşısını yaptı. Beni bilgilendirdi. Kıl köklerinde parazitler yumurta yaptıysa sende o kılı yutarsan. Ağız /burun ilerde kist olabilirmiş. Nasıl anlayabilirim bunu diye sorunca. Eğer supheleniyorsan eczaneden kendin için hap alabilirsin dedi.

    Veya ben o an yanlış anlamista olabilir.
  • 21-07-2020, 00:54:18
    #6
    Aslanking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokaktan kedi sahiplendim de. Haftasonu girdi balkondaydi. Bugün götürdüm. Hap içirdi doktor, aşısını yaptı. Beni bilgilendirdi. Kıl köklerinde parazitler yumurta yaptıysa sende o kılı yutarsan. Ağız /burun ilerde kist olabilirmiş. Nasıl anlayabilirim bunu diye sorunca. Eğer supheleniyorsan eczaneden kendin için hap alabilirsin dedi.
    hocam senin dediğin olayı ben anlatayım 3.kedim evimde baktığım,kist olabilmesi için kedinin dışkısındaki kıl yutulduğunda olabiliyor buda milyonda bir ihtimal ciğere, bağırsağa yapışacakta kist olacaksınız. Emin olun öyle bişey olsa ben olurdum bu zamana kadar 17 yıldır bakıyorum hiç endişelenmeyin o yüzden
  • 21-07-2020, 00:55:24
    #7
    Yok yanlış anlamadın biz kedi bakanların sık duyduğu şeydir eczaneden andazol alabilirsin hap budur


    • Aslanking
    Aslanking bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-07-2020, 01:13:43
    #8
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam senin dediğin olayı ben anlatayım 3.kedim evimde baktığım,kist olabilmesi için kedinin dışkısındaki kıl yutulduğunda olabiliyor buda milyonda bir ihtimal ciğere, bağırsağa yapışacakta kist olacaksınız. Emin olun öyle bişey olsa ben olurdum bu zamana kadar 17 yıldır bakıyorum hiç endişelenmeyin o yüzden
    Peki tüm kediler dışkısını yaptıktan sonra makat kısmını yaliyormus temizlemek için o esnada yalarken kopan tuyde aynı mantık mı oluyor? Bu arada kedi kumu odamın balkonundaydi.
  • 21-07-2020, 01:17:25
    #9
    Aslanking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki tüm kediler dışkısını yaptıktan sonra makat kısmını yaliyormus temizlemek için o esnada yalarken kopan tuyde aynı mantık mı oluyor? Bu arada kedi kumu odamın balkonundaydi.
    hocam sadece bu dışkısından çıkan demişti veteriner emin olun boşuna endişe duyuyorsunuz 2 çocuk var evde kedilerle büyüdüler Allaha şükür bi sorun olmadı zaten bunuda sıfıra indirmeniz adına düzenli olarak kist ve parazit hapını alın siz yada veterinere verdirtin hem kedinin sağlığı ve sizlerin sağlığınız açısından sorun teşkil etmez