Sokaktan kedi sahiplendim de. Haftasonu girdi balkondaydi. Bugün götürdüm. Hap içirdi doktor, aşısını yaptı. Beni bilgilendirdi. Kıl köklerinde parazitler yumurta yaptıysa sende o kılı yutarsan. Ağız /burun ilerde kist olabilirmiş. Nasıl anlayabilirim bunu diye sorunca. Eğer supheleniyorsan eczaneden kendin için hap alabilirsin dedi.
hocam senin dediğin olayı ben anlatayım 3.kedim evimde baktığım,kist olabilmesi için kedinin dışkısındaki kıl yutulduğunda olabiliyor buda milyonda bir ihtimal ciğere, bağırsağa yapışacakta kist olacaksınız. Emin olun öyle bişey olsa ben olurdum bu zamana kadar 17 yıldır bakıyorum

hiç endişelenmeyin o yüzden