Genelde hapi kedi iciyor diye biliyorum, bilmeden hap icmeyin doktora gidin gecenlere hap ictim hastaneye kaldirildim
kedi evcil kediyse parazit hapı alıyosa sizin ve onun için bi tehlikesi yok dediğinizide ilk defa duyuyorum eczaneden alın demiş
iç ve dış parazit aşılarını yaptırırsanız size parazit bulaşmaz
Sokaktan kedi sahiplendim de. Haftasonu girdi balkondaydi. Bugün götürdüm. Hap içirdi doktor, aşısını yaptı. Beni bilgilendirdi. Kıl köklerinde parazitler yumurta yaptıysa sende o kılı yutarsan. Ağız /burun ilerde kist olabilirmiş. Nasıl anlayabilirim bunu diye sorunca. Eğer supheleniyorsan eczaneden kendin için hap alabilirsin dedi.
Veya ben o an yanlış anlamista olabilir.