Tamam sensin.. Silah da adam öldürmenin yolunu açan alet, bıçak da aynı.. Yapılmasın bunlar da.. Uçaklar bomba da atıyor, yapılmasın. Telefonla ************** yapılıyor, üretilmesin. Gibi gibi..
Aman neyse ne halt ediyorsanız edin, banane. Başınıza gelince ağlamayın da..
Kapitalizmin kendisi sıkıntı zaten, gidip normal bir işte çalışıp maaş almanın da ne bıçak üretmekten, ne de kaçak bir iş yapmaktan farkı var. Kazandığın para fakirlerden geliyor, bu sayede kazanıyorsun. O yüzden evet, o belirttiğin aletlerin üretimi de "helal" değil, aynı yaşamın kendisi gibi
Her neyse karmaşık şeyler bunlar, zorlamayayım seni.