microsoft azureden çeşitli hesaplar açıp kullandıkça öde aboneliğinde sanal makineler kullandım. kullandığım sanal kartları sildim içinde para yoktu zaten. pep ile görüşüp hesabımı da sileceğim. bugün irlanda müşteri hizmetleri aradı bir projeniz vs var mı diye. sorum şu 160bin lirayı ödemeyi mahkum edlir miyim? hayatım biter valla. benim bildiğim ödeme alamayınca hesabı kapatıyorlar. bir sorun olmuyor ama artık tırsmaya başladım
Nebiçim insansın sen , doland/ır milleti şirketleri haram ye ondan sonra utanmadan konu aç burda 160 bin tl ödesem hayatım kararır falan, inşallah hayatın kararır gün yüzü görmezsin. Nasıl ananın babanın yüzüne bakıyorsun, televizyonda gördüğün soygunculara tecavüzcülere nasıl utanmadan küffür ediyorsun sende onlardan birisin, internetten yapınca masummu oldun.