BerkKaragul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapitalizmin kendisi sıkıntı zaten, gidip normal bir işte çalışıp maaş almanın da ne bıçak üretmekten, ne de kaçak bir iş yapmaktan farkı var. Kazandığın para fakirlerden geliyor, bu sayede kazanıyorsun. O yüzden evet, o belirttiğin aletlerin üretimi de "helal" değil, aynı yaşamın kendisi gibi

Her neyse karmaşık şeyler bunlar, zorlamayayım seni.
Hehe, valla ne güzel beyinler var sizde.. Paramız fakirlerden geliyor bu yüzden helal değilmiş. Bravo, güzel kafa..

Zenginden gelince mi helal olur?

Neyse daha yazmayacağım buraya. Soruma cevap vermene de gerek yok. Kal sağlıcakla.