• 20-07-2020, 15:15:26
    #28
    ölene kadar taksit taksit ödersin bir şey olmaz
  • 20-07-2020, 15:16:07
    #29
    Bknz Kullanım şartlarını okudum ve kabul ediyorum
  • 20-07-2020, 15:46:33
    #30
    sen bu para sen 160 milyar 750 milyon sen bu para milyar sen ni yapti?

    ben sana diyor evde çoliğ çociğ aç sen bana biliyor diyor neeee.

    Palevere bırakkk, bena yımrığ atmaaaa...

    Hacı abi şaka bir yana bu işlerden uzak durun, haydan gelen huya gider vesselam.
  • 20-07-2020, 16:37:19
    #31
    hamdialev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz yapınca iyi başkası bize yaptı mı kötü.. Forumda herkes Seyit Seyit yardiriyor.. Sizin yaptığınız ne oluyor?

    Microsoft kullandırmasaydi, Microsoft a bir şey mi olur, ufacık para onlar için falan filan anca kendimizi kandiralim..

    Yaptığınız iş hizmet almak ve karşılığını vermemek. Ve bundan para da kazanmışsiniz..

    Kısaca Microsoft u dolandıran sizsiniz! Umarım burda biri sizi dolandirmaz!
    Bence önce kendimize bakmalıyız:
    r10'un logosunun altında we love google yazıyor. Şimdi bakalım google'ı ne kadar seviyoruz..
    Google'ın politikalarına göre backlinke para vermek yasak.(no-follow hariç) Fakat forumda bunun için koca bir bölüm var.
    Google'ın politikalarına göre reklam hesaplarında birden fazla başlangıç kampanya kodu kullanmak yasak. Fakat Google'da %10-%50 ucuza reklam çıkın diye konular var.
    Google'ın politikalarına göre uygulamalara, mapsdeki mekanlara para karşılığı yorum yazmak yasak. Fakat forumda bunun için koca bir bölüm var.

    Bunlar olurken Google kandırılmamış mı oluyor? Gerçekten de çok seviyormuşuz

    Bu söylediklerimsadece Google'la kalmıyor.
    SMM dediğimiz şeyin açılımı sosyal medya pazarlamasıdır. Forumda dönen ticaret ise aslında bir pazarlama varmış gibi göstermeye çalışmak.

    Bu arada bu hizmetleri verenler normal üyeler falan değil. Platin, kurumsal paketleri olan kişiler.

    Bu işlemlere forumda izin verilirken/bu işlemlerin bir parçası olurken kimsenin gıkı çıkmıyor. Bu arkadaş böyle bir şey yapınca mı şu firmayı dolandırmışsınız diyorsunuz. (Bireysel değil, forumdaki herkes için söylüyorum) Garip gerçekten. İnsanları kandıran birinin birine sen insanları kandırıyorsun demeye hakkı bence yok.

    O yüzden önce kendimize bakmamız lazım.
  • 20-07-2020, 17:23:02
    #32
    Hiçbir şey olmaz. Anladığım kadarıyla bakiye olmadığı halde kredi kartı vs de değil size borç yazıp sistemi kullandırtmışlar. Bu onların sorunu. Ödeyemeyeceğinizi göze almışlar zaten.

    Yanlış anlamış olabilirim ama nasıl paralarını alacakları belli olmadığı halde size ürün verebiliyorlar ?
  • 20-07-2020, 17:33:03
    #33
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence önce kendimize bakmalıyız:
    r10'un logosunun altında we love google yazıyor. Şimdi bakalım google'ı ne kadar seviyoruz..
    Google'ın politikalarına göre backlinke para vermek yasak.(no-follow hariç) Fakat forumda bunun için koca bir bölüm var.
    Google'ın politikalarına göre reklam hesaplarında birden fazla başlangıç kampanya kodu kullanmak yasak. Fakat Google'da %10-%50 ucuza reklam çıkın diye konular var.
    Google'ın politikalarına göre uygulamalara, mapsdeki mekanlara para karşılığı yorum yazmak yasak. Fakat forumda bunun için koca bir bölüm var.

    Bunlar olurken Google kandırılmamış mı oluyor? Gerçekten de çok seviyormuşuz

    Bu söylediklerimsadece Google'la kalmıyor.
    SMM dediğimiz şeyin açılımı sosyal medya pazarlamasıdır. Forumda dönen ticaret ise aslında bir pazarlama varmış gibi göstermeye çalışmak.

    Bu arada bu hizmetleri verenler normal üyeler falan değil. Platin, kurumsal paketleri olan kişiler.

    Bu işlemlere forumda izin verilirken/bu işlemlerin bir parçası olurken kimsenin gıkı çıkmıyor. Bu arkadaş böyle bir şey yapınca mı şu firmayı dolandırmışsınız diyorsunuz. (Bireysel değil, forumdaki herkes için söylüyorum) Garip gerçekten. İnsanları kandıran birinin birine sen insanları kandırıyorsun demeye hakkı bence yok.

    O yüzden önce kendimize bakmamız lazım.
    Genel ifadeler kullanıp şahsıma yönelik ifadeler geçiyor, bu yüzden cevap vereceğim.

    Bahsettiğiniz kısımlarin hiç birini ben yapmıyorum.

    Ancak bahsettiğiniz sistemlerde kimse hizmet alıp karşılığı vermemezlik yapmıyor. Etiklik meselesi başka hizmetin parasını vermemek başka.

    Bahsettiğiniz bir çok durum etiklikle alakalı, dolandirmakla değil.
  • 20-07-2020, 18:03:24
    #34
    Üyeliği durduruldu
    korkutmayın arkadaşı bir şey olmaz ayrıca d-olandıcılık değil 1 ay deneme veriyor arkadaş onu kullanmış microsof'un kendi suçu
  • 20-07-2020, 18:21:42
    #35
    geçmiş olsun sen parayı ufaktan biriktirmeye başla
  • 20-07-2020, 18:48:23
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Üstad
    Bu dünyada çıkmaz ise diğer tarafta çıkar.
    Onlarda ekmek yiyor çoluğu çocuğu var nereden biliyorsun
    Çalışanlardan çıkmayacak o para
    Bu dünyada ah almak kadar kötü birşey yok
    ALLAH yardımcınız olsun