Merhaba değerli R10 üyeleri ve yönetim ekibi,
Hesabımda 2 adet davetiye gözüküyordu, 1 tanesine geçen hafta kardeşimi davet ettim ( aynı ip başvurusunu da yaptık), şimdi hesabımda 0 davetiye gözüküyor. Bunun nedeni nedir ? Bir sorun mu oluştu bunun hakkında bilgi alabilir miyim? Fazla konu açmaktan 1 günlük ban yedim bandan ötürü mü silindi acaba?
Şimdiden teşekkürler.
İyi forumlar dilerim.
Davetiye Hakkında Bir Sorun
10
●143
- 19-07-2020, 22:25:441 günlük banda da siliniyor mu yahuMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüh Teşekkürker hocam
- 19-07-2020, 22:28:06Üyeliği durdurulduKonu ile ilgili @EftalBulut; iletmeniz yeterlidir, forumun yazılımsal işlemlerini yapmaktadır. PM İle iletişim kurunuz.ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2020, 22:29:07Teşekkür ederim hocam çok sağolunmymajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüh Teşekkürker hocam