• 19-07-2020, 22:24:38
    #1
    Merhaba değerli R10 üyeleri ve yönetim ekibi,
    Hesabımda 2 adet davetiye gözüküyordu, 1 tanesine geçen hafta kardeşimi davet ettim ( aynı ip başvurusunu da yaptık), şimdi hesabımda 0 davetiye gözüküyor. Bunun nedeni nedir ? Bir sorun mu oluştu bunun hakkında bilgi alabilir miyim? Fazla konu açmaktan 1 günlük ban yedim bandan ötürü mü silindi acaba?
    Şimdiden teşekkürler.
    İyi forumlar dilerim.
  • 19-07-2020, 22:25:16
    #2
    Ban yediğiniz için davetiyeniz silinmiş.
    • brkctk
    brkctk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-07-2020, 22:25:44
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ban yediğiniz için davetiyeniz silinmiş.
    1 günlük banda da siliniyor mu yahu Tüh Teşekkürker hocam
  • 19-07-2020, 22:26:38
    #4
    Benim davetiye verdiğim kişi tckn doğru olmasına rağmen kaydolamiyor varmi çözümü?
  • 19-07-2020, 22:28:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim davetiye verdiğim kişi tckn doğru olmasına rağmen kaydolamiyor varmi çözümü?
    Konu ile ilgili @EftalBulut; iletmeniz yeterlidir, forumun yazılımsal işlemlerini yapmaktadır. PM İle iletişim kurunuz.
  • 19-07-2020, 22:29:07
    #6
    mymajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu ile ilgili @EftalBulut; iletmeniz yeterlidir, forumun yazılımsal işlemlerini yapmaktadır. PM İle iletişim kurunuz.
    Teşekkür ederim hocam çok sağolun
  • 19-07-2020, 22:32:13
    #7
    Ban yiyince oto davetiyeler siliniyor hocam
  • 19-07-2020, 22:33:35
    #8
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ban yiyince oto davetiyeler siliniyor hocam
    Teşekkürler hocam
  • 19-07-2020, 22:38:07
    #9
    davetiye kodu nekadar sürede ve ne şekilde cıkıyor forumda acaba