Merhaba değerli R10 üyeleri ve yönetim ekibi,
Hesabımda 2 adet davetiye gözüküyordu, 1 tanesine geçen hafta kardeşimi davet ettim ( aynı ip başvurusunu da yaptık), şimdi hesabımda 0 davetiye gözüküyor. Bunun nedeni nedir ? Bir sorun mu oluştu bunun hakkında bilgi alabilir miyim? Fazla konu açmaktan 1 günlük ban yedim bandan ötürü mü silindi acaba?
Şimdiden teşekkürler.
İyi forumlar dilerim.