• 19-07-2020, 02:05:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Son vakası : https://www.r10.net/sikayetim-var/24...ayetciyim.html

    Coşkun abi en son büyük bir dava için hazırlık yaptığına dair konu açmıştı. Bu seİT büyük ihtimal bu konuyu gördü. Ama ona rağmen şu rahatliga bakar mısınız ? Bir profille 3 4 kişiyi dolandirmis yine. Ha anlamadığım 1 2 haftalık üyeye nasıl ilk para gönderirler o ayrı mesele.

    Bu seyit ya gerçekten hala dolandırmaya devam edecek kadar gerizekalı ya da gerçekten çok zeki ve yakalanmayacagina emin.

    Adam bir de "yok hocam teslim etmiycem" diye dalga geçmiş 😁
  • 19-07-2020, 02:08:39
    #2
    daha demin gördüm arkadaşın konusunu arkadaşta bana normal gelmedi sevinmiş gibi dolandırıldığına
  • 19-07-2020, 02:11:58
    #3
    Benden sekip başkalarını dolandırmış, mesajlarda bahsettiğimiz hesap @SanalDavetiye; arkadaşımızın almak istediği hesap 😄 geçmiş olsun herkese, dikkatli olmak lazım.
  • 19-07-2020, 02:14:24
    #4
    Qui non proficit, deficit
    +hesabı teslim edecek misin?

    -Yok hocam etmicem

    Adam ************** işini sanata çevirdi artık. Bide davetiye soruyor...
  • 19-07-2020, 02:14:51
    #5
    Davetiye istemis bi de )
  • 19-07-2020, 02:15:43
    #6
    Bu kisi varolan hesaplari hackleyip varolan uye guveninden mi yararlaniyor yoksa 3-4 r10 dan birseyler alip ticaret puaniyla guven kazanip daha sonra mi dolan diriyor?
  • 19-07-2020, 02:16:29
    #7
    bu kadar basit mi yav
  • 19-07-2020, 02:19:44
    #8
    bende aynı şekilde mağdurum sordum çekiliş falan yok diye diyecek bir şey bulunamıyor arkadaş gülmekten başka ne yapabilir ki
  • 19-07-2020, 02:19:45
    #9
    Qui non proficit, deficit
    Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kisi varolan hesaplari hackleyip varolan uye guveninden mi yararlaniyor yoksa 3-4 r10 dan birseyler alip ticaret puaniyla guven kazanip daha sonra mi dolan diriyor?
    Genellikle ikinci dediğinizi yapıyor ve konuşmaları r10 üzerinden yürütmek yerine genelde WhatsApp'a taşıyor. Hatta ben Seyyit sanilmamak için wp'den mesaj attigimda böyle kendimi belli ediyorum 😂