Bu kisi varolan hesaplari hackleyip varolan uye guveninden mi yararlaniyor yoksa 3-4 r10 dan birseyler alip ticaret puaniyla guven kazanip daha sonra mi dolan diriyor?
Genellikle ikinci dediğinizi yapıyor ve konuşmaları r10 üzerinden yürütmek yerine genelde WhatsApp'a taşıyor. Hatta ben Seyyit sanilmamak için wp'den mesaj attigimda böyle kendimi belli ediyorum 😂