Son vakası : https://www.r10.net/sikayetim-var/24...ayetciyim.html

Coşkun abi en son büyük bir dava için hazırlık yaptığına dair konu açmıştı. Bu seİT büyük ihtimal bu konuyu gördü. Ama ona rağmen şu rahatliga bakar mısınız ? Bir profille 3 4 kişiyi dolandirmis yine. Ha anlamadığım 1 2 haftalık üyeye nasıl ilk para gönderirler o ayrı mesele.

Bu seyit ya gerçekten hala dolandırmaya devam edecek kadar gerizekalı ya da gerçekten çok zeki ve yakalanmayacagina emin.

Adam bir de "yok hocam teslim etmiycem" diye dalga geçmiş 😁