• 18-07-2020, 23:00:53
    #10
    Hyoudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğiniz çok mantıklı geldi böyle düşünmemiştim. aklıma başka projede gelmiyor deli olacam en sonunda abi birtane proje bulsam değerlendirecem proje bulamıyorum hep başkası hyep başkaları yapmış
    Proje işi genellikle, uzun soluklu olmasını istiyorsanız hemen bir günde çözülmez. Ekip ile taşları üst üste koyarak yükselir. Size tavsiyem, şehrinize en yakın üniversitelerin kuluçka merkezleriyle iletişime geçin, onların hali hazırda start-up'larından en dikkat çeken, katkı sunabileceğiniz bir start-up a başvurun. Start-up'ta bir süre çalışıp ekip çalışması, yatırımcı bulma zorlukları, derdinizi anlatmak gibi engelleri bu start-up ta aşın. Ayrıca şu sözü de unutmamanızı nacizane tavsiye ederim.

    “Bize bir şeye başlamak için ilham gelmesi gerektiği söylenmemeli. Eylem her zaman ilham üretir. İlham nadiren eylem üretir.” Frank Tibolt
  • 19-07-2020, 00:54:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje işi genellikle, uzun soluklu olmasını istiyorsanız hemen bir günde çözülmez. Ekip ile taşları üst üste koyarak yükselir. Size tavsiyem, şehrinize en yakın üniversitelerin kuluçka merkezleriyle iletişime geçin, onların hali hazırda start-up'larından en dikkat çeken, katkı sunabileceğiniz bir start-up a başvurun. Start-up'ta bir süre çalışıp ekip çalışması, yatırımcı bulma zorlukları, derdinizi anlatmak gibi engelleri bu start-up ta aşın. Ayrıca şu sözü de unutmamanızı nacizane tavsiye ederim.

    “Bize bir şeye başlamak için ilham gelmesi gerektiği söylenmemeli. Eylem her zaman ilham üretir. İlham nadiren eylem üretir.” Frank Tibolt
    aklımda aslında birşey daha var bundaki görüşünüz nedir ? : yazılımcıların yazılımlarını scriptlerini satabileceği bir platform düşünmüştüm nereye baksam herkes tek satmakta peki bu tüm yazılımların tek bir platform altında satılabileceği bir sistem nası giderdi ?
  • 19-07-2020, 01:11:57
    #12
    Hyoudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aklımda aslında birşey daha var bundaki görüşünüz nedir ? : yazılımcıların yazılımlarını scriptlerini satabileceği bir platform düşünmüştüm nereye baksam herkes tek satmakta peki bu tüm yazılımların tek bir platform altında satılabileceği bir sistem nası giderdi ?
    Spesifik seylere kesin sonuclar vermem yanlis olur, simdilik hobi olarak yazilimla ugrasiyorum. R10 da da pekala komisyon vermeden tek bir kategori altinda satis yapabiliyorlar. Buradaki uye havuzu cok daha genis, bazen hic ihtiyaci/gerekli donanimi olmayan birisi bile ilerisi icin alabiliyor. Yani burada potansiyel daha cok. Genellikle insanlar bir site ile daha fazla seye ulasma derdinde.

    Ornegin instagramdaki story ve filtre ilk olarak Snapchat te vardi. Instagram ordaki ozellikleri alip kendisine ekledi. Bu sefer de snapchat kullanicilarinin cogu instagrama gecti. Neden? Cunku hem resim paylasabiliyorum hem de snapchat in ozellikleri burada da var. "Neden gir cik yaparak zaman kaybedeyim ayrica snapchatte olmayan arkadaslarim da var" dediler. Ben boyle yorumluyorum.

    Simdi siz bana gore diyorsunuz ki instagramda herkes story paylasiyor, her insan gunde 4-5 hikaye atiyor bunun icin ayri uygulama yapalim mi? Dedigim gibi artik insanlar ayri ayri seylere degil bir seyde cok fonksiyona bakiyor ayni r10 gibi.
  • 19-07-2020, 02:00:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spesifik seylere kesin sonuclar vermem yanlis olur, simdilik hobi olarak yazilimla ugrasiyorum. R10 da da pekala komisyon vermeden tek bir kategori altinda satis yapabiliyorlar. Buradaki uye havuzu cok daha genis, bazen hic ihtiyaci/gerekli donanimi olmayan birisi bile ilerisi icin alabiliyor. Yani burada potansiyel daha cok. Genellikle insanlar bir site ile daha fazla seye ulasma derdinde.

    Ornegin instagramdaki story ve filtre ilk olarak Snapchat te vardi. Instagram ordaki ozellikleri alip kendisine ekledi. Bu sefer de snapchat kullanicilarinin cogu instagrama gecti. Neden? Cunku hem resim paylasabiliyorum hem de snapchat in ozellikleri burada da var. "Neden gir cik yaparak zaman kaybedeyim ayrica snapchatte olmayan arkadaslarim da var" dediler. Ben boyle yorumluyorum.

    Simdi siz bana gore diyorsunuz ki instagramda herkes story paylasiyor, her insan gunde 4-5 hikaye atiyor bunun icin ayri uygulama yapalim mi? Dedigim gibi artik insanlar ayri ayri seylere degil bir seyde cok fonksiyona bakiyor ayni r10 gibi.
    yine planlar suya çok genel düşünüyorsunuz baya iyi ya bu düşünmediğim şeyler hep sizden geliyor yine iptal ediyoruz
  • 19-07-2020, 02:11:25
    #14
    Hyoudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine planlar suya çok genel düşünüyorsunuz baya iyi ya bu düşünmediğim şeyler hep sizden geliyor yine iptal ediyoruz
    Ornekler cogaltilabilir. Yemeksepeti banabi, getir rakip oldu, instagram snapchat olayi gibi, hepsiburada-hepsiexpress ile buyudu vs.

    Yani fikirler guzel lakin cogu zaman benzer seyleri sizin gibi, sizden once deneyen illaki olmustur o kisileri bulup sohbet edebilirsiniz r10 ailesinde coktur. Konu acmak yeterli. Yanlis yaptiklarini, keskeleri bolca dinleyip notlari alirsaniz 3-0 onde baslarsiniz. Ama ekip kurmak sart.

    O yuzden lise ogrencisiyseniz bile mutlaka universitenin bu start up larina bir girip bakin, o havayi soluyun dememdeki temel sebep bu. Genelde cogu sey karmasik degildir. Ayni zamanda cogu sey de basit degildir. Tecrube ve baskalarinin tecrubesini ozumsemeyle guzel sonuclar elde edersiniz. : )
  • 19-07-2020, 19:22:49
    #15
    Her yıl en az biri çıkıyor yemeksepetine rakip olacağım diye. doyurunbeni, acikinca, yemekmotoru, yettim vs. daha hatırlamadığım bi' on tane vardır. Hepsi amerikayı tekrar tekrar keşfediyor. Olay scripti alıp/yazdırıp yemeksepeti 10 alıyorsa biz 3 alalım. Hatta bilmemkaç ay hiç almayalımla olmuyor.