Her yıl en az biri çıkıyor yemeksepetine rakip olacağım diye. doyurunbeni, acikinca, yemekmotoru, yettim vs. daha hatırlamadığım bi' on tane vardır. Hepsi amerikayı tekrar tekrar keşfediyor. Olay scripti alıp/yazdırıp yemeksepeti 10 alıyorsa biz 3 alalım. Hatta bilmemkaç ay hiç almayalımla olmuyor.