• 18-07-2020, 11:26:01
    #1
    Merhabalar,

    vLog çekeceğim, bisikletimle tur yaparken çekeceğim, arada röportajlar yapabileceğim bir aksiyon kameraya ihtiyacım var. GoPro kameralar oldukça pahalı geliyor, yüksek çözünürlükte ve videoda çok fazla sarsıntı olmayacak bir aksiyon kamera önerebilir misiniz? Ben aldım, çekimlerim de bunlar diyebileceğiniz bir kamera önerebilirseniz çok memnun olurum.

    Saygılarımla.
  • 18-07-2020, 11:28:09
    #2
    Hocam bütçeniz varsa düşünmeden go pro alın.bütceniz yoksa 100-200 liraya satılan kameraları hayatta önermem.2kere aldım ikisinde de pil problemi var.3dakika bile dayanmıyor
  • 18-07-2020, 11:31:20
    #3
    kadirydinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bütçeniz varsa düşünmeden go pro alın.bütceniz yoksa 100-200 liraya satılan kameraları hayatta önermem.2kere aldım ikisinde de pil problemi var.3dakika bile dayanmıyor
    Hocam bütçem çok fazla yok GoPro kameraların en uygunu 1.5K tutuyor, ikinci eller sıfırdan daha pahalı
  • 18-07-2020, 11:33:22
    #4
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Dün decathlonun aksiyon kameradını sipariş ettim daha ulaşmadı ama f/p ürünü olarak göründü gözüme
  • 18-07-2020, 11:33:56
    #5
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bütçem çok fazla yok GoPro kameraların en uygunu 1.5K tutuyor, ikinci eller sıfırdan daha pahalı
    Hocam ozaman size önerim 500tl liklere bakın.internettd videolarını izleyin pek bilgim yoktur ama 😊
  • 18-07-2020, 11:53:30
    #6
    BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün decathlonun aksiyon kameradını sipariş ettim daha ulaşmadı ama f/p ürünü olarak göründü gözüme
    kadirydinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ozaman size önerim 500tl liklere bakın.internettd videolarını izleyin pek bilgim yoktur ama 😊

    500 liraya GoPro 3 buldum, sizce 3 versiyonu nasıl? Şu an 8'e kadar mevcut sanırım?
  • 18-07-2020, 12:02:34
    #7
    İşin içine hareket girince iş değişiyor hocam. Yürürken bile titreme yapıyor coğu kamera. Gimbal kullanmayacaksan eğer biraz üst segmente çıkman gerekiyor tabi dediğim özelliği barındıranlar tercihin olsun.
  • 18-07-2020, 12:04:25
    #8
    mhmtknbck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin içine hareket girince iş değişiyor hocam. Yürürken bile titreme yapıyor coğu kamera. Gimbal kullanmayacaksan eğer biraz üst segmente çıkman gerekiyor tabi dediğim özelliği barındıranlar tercihin olsun.
    GoPro 3+ sizce nasıl başlangıç için? İdeal mi?
  • 18-07-2020, 12:19:03
    #9
    Dediğin fiyata ise iyi tabi başlangıç olarak youtubede örnek çekimleri var onlardan fikir edinebilirsin.