İşin içine hareket girince iş değişiyor hocam. Yürürken bile titreme yapıyor coğu kamera. Gimbal kullanmayacaksan eğer biraz üst segmente çıkman gerekiyor tabi dediğim özelliği barındıranlar tercihin olsun.
GoPro 3+ sizce nasıl başlangıç için? İdeal mi?