Bisiklet için hero 7-8 öneriliyor ama gerçekten pahalı. Ben şuanda normal kullanım için dji osmo action almaya yakınım, 1990 TL fiyatı var. Fiyatlar çok acayip olsa da f/p olarak osmo action fena durmuyor.
benim bisiklette sony as200 var vlog değil de emniyet için kullanıyorum ben.
uygun yollu olarak sjcam m10 veya m20 bakabilirsin gyro ları iyidir onlarında
Ben de benzer sebepten arıyorum ama GoPro'ya da cesaret edemiyorum açıkçası, merakım geçer boşa masraf olur diye düşünüyorum. Fakat SJ Cam adında bir marka var YouTube'da çok güzel videolar var bir bakmanı tavsiye ederim.