İçecek önerisi R10+ - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İçecek önerisi R10+
63
●
1.375
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İçecek önerisi R10+
İlk
2
3
4
5
6
7
8
18-07-2020, 13:11:20
#55
hesapadim
GitarSolo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bor gazoz var hindistan cevizi aromalı
bor'luyum ama niğde gazozu daha güzel
18-07-2020, 13:14:06
#56
BurakAlmaci
emrerusen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Okurken içim ferahladı hocam naptınız siz
Bir zamanlar ben de arıyordum çünkü, senin konunu görünce o zamanlarda ki halim geldi aklıma.
İnsanın içi yanıyor hiçbir şey almıyor içinde ki ateşi, umarım faydasını görürsün. İyi forumlar diliyorum.
18-07-2020, 13:14:38
#57
PaSaSa
youtube da partytube kanalı var bolca videosu var içecek için
18-07-2020, 13:15:51
#58
emrerusen
PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
youtube da partytube kanalı var bolca videosu var içecek için
Hemen bakıyorum
18-07-2020, 13:16:00
#59
Extralarge
Cooper34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zafer gazoz tek geçerim
Eski Zafer ama, yeşil şişe...... Cola mola hikaye.....
18-07-2020, 14:05:40
#60
Cooper34
Extralarge adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski Zafer ama, yeşil şişe...... Cola mola hikaye.....
Aynen öyle hocam. Memleketten dönerken bagaja atıyorum 4-5 tane, 1-2 ay idare ediyor İstanbul'da.
19-07-2020, 13:20:03
#61
Swag
Sade soda
19-07-2020, 13:28:26
#62
emrerusen
Swag adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sade soda
Yakıyor be hocam
19-07-2020, 23:45:01
#63
excreative
İçerik önerisi diye girmiştim halbuki niye böyle oldu
.
İlk
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler