İçecek önerisi R10+ - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İçecek önerisi R10+
63
●
1.375
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İçecek önerisi R10+
1
2
3
4
5
6
7
8
17-07-2020, 16:14:41
#28
Asariel
emrerusen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keyifler gıcır hocam
Bi lüksümüz bu kaldı buda her gün rutini değil tabi ki
17-07-2020, 16:48:33
#29
berkancay
lays mevsim yeşillikleri ile kırmızı bira
alkolsüz ise şu meyveli gazozlar var. egzotik mi ne bi ismi vardı hatırlayamadım pembemsi bi renk.h hoştu
17-07-2020, 21:26:25
#30
enesgokcen
Red Bull Blue
17-07-2020, 21:27:12
#31
emrerusen
enesgokcen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Red Bull Blue
Mantıklı bir seçim hocam
17-07-2020, 21:27:49
#32
tunatun
Hep kola zannederdim soguk soguk Sütaş ayrana sardım
17-07-2020, 22:49:24
#33
PardoraS
Buz gibi fantaya pipeti daldırıp lıkır lıkır içmekten güzeldi yok bana göre : )
17-07-2020, 22:51:14
#34
DemirayBilisim
https://yemek.com/tarif/reyhan-serbeti/
şu tarifi yap buzlukta soğut.
Başka hiç bir içeceğe bir daha dilini değdirmezsin.
17-07-2020, 22:56:04
#35
FOMOCO
buz gibi yayık ayranı
17-07-2020, 23:02:09
#36
ytkeskin
Kesinlikle bomonti
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler