emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okurken içim ferahladı hocam naptınız siz
Bir zamanlar ben de arıyordum çünkü, senin konunu görünce o zamanlarda ki halim geldi aklıma.
İnsanın içi yanıyor hiçbir şey almıyor içinde ki ateşi, umarım faydasını görürsün. İyi forumlar diliyorum.