• 13-07-2020, 17:03:00
    #1
    Selam arkadaşlar,

    20 temmuz'da Nikah (Evimi beyaz eşya yatak odası herşey sıfırdan alındı yapıldı)

    25 Temmuz'da Kına gecem var Kız tarafında ben suan sadece Fotoğrafcı ve Orkestra tuttum. (Bütün masrafları ben karşılıyorum eşya vs herşeyi)

    Nişanda Gelin ve Damat'ın oturacağı yer kına, çerez vs bu tarz şeyleri için organizatör tutmama gerek varmı (En basit paketlere 1000TL istiyorlar)?

    Yada kendi imkanlarım dahilinde çerez ve kınaları alsam havai fişeği alsam (izin alındı) oturulacak yer ve kına hatırası gibi bi pano hazırlasammı?

    Not: Heyecandan biraz açıklayıcı olamamış olabilirim kusura bakmayın sonucta nikaha kalmıi 6 Gün [ Taktik verin]
  • 13-07-2020, 17:04:20
    #2
    Hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum Allah sizleri nazardan saklasın maşallah dilerim
  • 13-07-2020, 17:04:22
    #3
    Hayırlı Olsun umarım anlayan birisi cevap verir. Mutluluklar Diliyorum.
  • 13-07-2020, 17:04:46
    #4
    yol yakınken dön
  • 13-07-2020, 17:05:43
    #5
    tegretol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum Allah sizleri nazardan saklasın maşallah dilerim
    teşekkürler hocam
    mikailemreergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun umarım anlayan birisi cevap verir. Mutluluklar Diliyorum.
    teşekkürler hocam
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yol yakınken dön
    Yapma hocam olan oldu zaten yaktık kendimizi
  • 13-07-2020, 17:06:02
    #6
    Qui non proficit, deficit
    Mutluluklar dilerim hocam
  • 13-07-2020, 17:06:07
    #7
    Daha önce tecrübem olmadı ama bence onun için organizatörlere ihtiyaç yok, kendin de yapabilirsin abicim.
  • 13-07-2020, 17:07:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Abim de bu cumartesi sorun olmazsa kına gecesi olacak hocam çerez kek meyve suyu vs hazırladık gelin ve damadın oturacağı yerinde olması lazım çünkü gelin ve damat gelecek yanan şeylerin içinden vs geçecek
  • 13-07-2020, 17:08:06
    #9
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam

    teşekkürler hocam

    Yapma hocam olan oldu zaten yaktık kendimizi
    valla olan olmadı daha benden demesi sonra dersin ahh ahh demişti bana dinlemedim şaka bir yana evlendim aynı senin gibi durumdaydım bütün masraflar bendendi şu an herşey çok pahalı ben düğün salonun fotoğrafçı dahil 2500 tlye tutmuştum 2016daydı çerezleri kolaları suları toptan satan bir yer ile anlaş kendin al mutlaka