teşekkürler hocam
teşekkürler hocam
Yapma hocam olan oldu zaten yaktık kendimizi
valla olan olmadı daha benden demesi sonra dersin ahh ahh demişti bana dinlemedim

şaka bir yana evlendim aynı senin gibi durumdaydım bütün masraflar bendendi şu an herşey çok pahalı ben düğün salonun fotoğrafçı dahil 2500 tlye tutmuştum 2016daydı çerezleri kolaları suları toptan satan bir yer ile anlaş kendin al mutlaka