Selam arkadaşlar,

20 temmuz'da Nikah (Evimi beyaz eşya yatak odası herşey sıfırdan alındı yapıldı)

25 Temmuz'da Kına gecem var Kız tarafında ben suan sadece Fotoğrafcı ve Orkestra tuttum. (Bütün masrafları ben karşılıyorum eşya vs herşeyi)

Nişanda Gelin ve Damat'ın oturacağı yer kına, çerez vs bu tarz şeyleri için organizatör tutmama gerek varmı (En basit paketlere 1000TL istiyorlar)?

Yada kendi imkanlarım dahilinde çerez ve kınaları alsam havai fişeği alsam (izin alındı) oturulacak yer ve kına hatırası gibi bi pano hazırlasammı?

Not: Heyecandan biraz açıklayıcı olamamış olabilirim kusura bakmayın sonucta nikaha kalmıi 6 Gün [ Taktik verin]