• 10-07-2020, 01:09:39
    #1
    Merhabalar arkadaşlar

    Hp pavilion g6 laptop var elimde. Windows 8 kullanırken sıkıntı yoktu ancak windows 10 formatı attığımdan beri evdeki modeme bağlanamıyorum. Sorunu çözmek için

    -Wi-fi driverini hp nin sitesinden indirdim tek seferlik işe yaradı pc kapatıp açtıktan sonra tekrardan modemi görmedi
    -Modeme reset attım. Yine tek seferlik işe yaradı.

    Çözüm hakkında fikri olan var mı?

    -Teşekkürler
  • 10-07-2020, 01:12:19
    #2
    Aynı sorunu hp cihazda yaşamıştım bende. Driverı hp sitesinden değil de internetten güncel olanını indirince çözülmüştü sanırım. Önce bir aygıt yöneticisinden güncellemeyi deneyin driverı. Güncelleme çıkmasa internette arayın hp sitesinden değil.
  • 10-07-2020, 01:13:10
    #3
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu hp cihazda yaşamıştım bende. Driverı hp sitesinden değil de internetten güncel olanını indirince çözülmüştü sanırım. Önce bir aygıt yöneticisinden güncellemeyi deneyin driverı. Güncelleme çıkmasa internette arayın hp sitesinden değil.
    Aygıt yöneticisinden denedim olmuyor. Hp sitesinden değil de internetten de denerim. Teşekkür ederim
  • 10-07-2020, 01:17:16
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Modemin kanal numarası kaç hocam ? Muhtemelen 13, windows 10'da 13. kanalı algılamama problemi olabiliyor, kanal numarasını değiştirip test etmeyi deneyin birde.
  • 10-07-2020, 01:19:47
    #5
    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemin kanal numarası kaç hocam ? Muhtemelen 13, windows 10'da 13. kanalı algılamama problemi olabiliyor, kanal numarasını değiştirip test etmeyi deneyin birde.
    Aynen kanal numarası 13 hocam değiştirip deneyeceğim. Teşekkürler



    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemin kanal numarası kaç hocam ? Muhtemelen 13, windows 10'da 13. kanalı algılamama problemi olabiliyor, kanal numarasını değiştirip test etmeyi deneyin birde.
    Düzeldi hocam teşekkür ederim